Mijn korte indruk
Het was weer een mooi stuk. Het was echt zo smal, kon het me nauwelijks voorstellen, maar dit was echt de opening van de lagune.
Laatste hele dag hier alweer! Luc bleef thuis om te leren voor school (als Indi het toeliet). Aan het begin even hetzelfde stuk als de wandeling van de eerste dag hier, maar daarna de andere kant op gegaan, om langs de baai te lopen. Daarbij kwamen we uit bij het enorm kleine strominkje van waaruit de zee de lagune instroomt.
Daarna zijn we langs zee terug gelopen richting huis. Onderweg nog even langs het mooie ‘Lichthuys’ gelopen, we waren benieuwd. Jammer, want had een mooie vuurtoren verwacht, maar goed.

