Theva Residency: korte ervaring

2 min lezen

Mijn korte indruk

Na een prima busritje, waarin het toch wel een luxe was dat we konden zitten (de bus was overvol), zijn we in Kandy aangekomen. Toch lukte het ons om makkelijk aan een tuktuk te komen die ons naar onze Guest House bracht, en deze is prachtig!

Het is groot, schoon en best lux. Het ligt in de heuvels, aan de rand van de stad en dat geeft ons een mooi uitzicht en bovendien een hele rustige plek. Natuurlijk zaten we hiervoor ook in de natuur maar het is hier gelukkig een stuk minder heet, iets waar we heel blij mee zijn. Sigiriya was echt prachtig en een plek die je absoluut niet mag overslaan, maar na de zeer hete nachten (blijkbaar lag dat ook aan de dagen dat wij er waren) is deze koele plek zeer welkom.

Had ik al gezegd dat het heerlijk was om even hier te zijn na afgelopen dagen?

Theva Residency
Theva Residency

Lees ook

Binnenkort online

--
Dagen
--
Uren
--
Min
--
Sec

Vul wachtwoord in

Onjuist wachtwoord