Mijn korte indruk
Na een prima busritje, waarin het toch wel een luxe was dat we konden zitten (de bus was overvol), zijn we in Kandy aangekomen. Toch lukte het ons om makkelijk aan een tuktuk te komen die ons naar onze Guest House bracht, en deze is prachtig!
Het is groot, schoon en best lux. Het ligt in de heuvels, aan de rand van de stad en dat geeft ons een mooi uitzicht en bovendien een hele rustige plek. Natuurlijk zaten we hiervoor ook in de natuur maar het is hier gelukkig een stuk minder heet, iets waar we heel blij mee zijn. Sigiriya was echt prachtig en een plek die je absoluut niet mag overslaan, maar na de zeer hete nachten (blijkbaar lag dat ook aan de dagen dat wij er waren) is deze koele plek zeer welkom.
Had ik al gezegd dat het heerlijk was om even hier te zijn na afgelopen dagen?

Lees ook
Sri Lanka · Arugam Bay
Arugam Bay: kort reisverslag
Een korte ervaring in Arugam Bay (Sri Lanka).
2 min lezen
Sri Lanka · Chami Multy System
Chami Multy System: kort reisverslag
Een korte ervaring in Chami Multy System (Sri Lanka).
2 min lezen
Sri Lanka · Ella
Ella: ervaring en reisgids
Mijn ervaring in Ella (Sri Lanka). Wat doe je er, wat viel tegen, wat viel mee.
3 min lezen
