Negambo: korte ervaring

2 min lezen

Mijn korte indruk

Dit was dan echt de laatste dag, en heel spannend was het niet. Bij deze zijn we maar meteen opgestaan en gaan ontbijten, wat wel prima was.

Omdat wij nog even een beetje wilden uitslapen, stond het personeel om 9:30 bezorgd op onze deur te kloppen omdat we nog niet ontbeten hadden. Beetje overdreven maar wel lief. Vermoeiend uurtje, maar leuke poging. Deze hadden we zo gevonden en smaakte goed. Helemaal top, maar we moesten er wel even van bijkomen. Dit stelde echt helemaal niks voor. Dat mag duidelijk zijn.

De vakantie zit er nu echt op, nog even inpakken straks en misschien twee uurtjes slaap pakken maar meer zal het helaas niet worden want we moeten al om 2u richting het vliegveld voor een lange reisdag. Hoort erbij zullen we maar zeggen.

Het weer was niet heel spectaculair maar toch was het wel lekker totdat er een Belgische familie kwam met irritante kinderen, helaas. Begin van de middag dacht ik dat het een goed idee was om even een klein stukje te gaan hardlopen. Zo erg kon de hitte toch niet zijn als het maar kort was? Nee, maar toch was het al snel te lang en te heet en dus was ik niet helemaal tevreden.

Helaas moest Google Maps vervolgens zijn werk niet helemaal goed doen waardoor ik vrij lang onderweg was om nog überhaupt terug te komen. Nadat we even languit op het strand gelegen hadden, gingen we nog even een klein wandelingetje maken om Negombo’s landmarks te zien: de vismarkt (waarvan we wisten dat die alleen in de ochtend open was) en het Nederlandse fort.

We konden al snel een conclusie trekken: Negombo is echt niet interessant. Dit konden we helaas niet tegenspreken toen we bij de gesloten vismarkt kwamen, wat nu een gore bende was, en daarna het fort vonden. Leuk dat we het geprobeerd hebben, maar Negombo is echt niet interessant ook.

Negambo
Negambo

Lees ook

Binnenkort online

--
Dagen
--
Uren
--
Min
--
Sec

Vul wachtwoord in

Onjuist wachtwoord