In Italië ging het allemaal wat voorspoediger, lekker met de bus naar de stad en na een wandelingetje waren we er. Toen zijn we begonnen met wat we waarschijnlijk heel veel gaan doen komende dagen: lekker struinen. We hebben deze broodjes lekker gegeten terwijl we in het zonnetje naast het Canal grande zaten dus we voelden ons even heel gelukkig.
Hierna zijn we lekker op een terrasje gaan zitten in de zon met een plaatselijk drankje: de Aperol Spritz, dat komt hiervandaan! Daarna zijn we richting huis gegaan om even te chillen en ons klaar te maken voor het eten. Wel waren we erg moe en dus hebben we het niet te gek gemaakt en zijn we daarna lekker naar huis gegaan.
We liepen richting een leuk terrasje om lekker in de zon te ontbijten met schattige kleine broodjes en een lekkere koffie. En daarom besloot ik dan ook dat ik dat ook mocht en trapte de dag alvast af na het ontbijt. Hierna zijn we weer lekker gaan slenteren (waar we goed in zijn) en weer wat leuke steegjes in gedoken om andere delen van de stad te zien, soms in een doodlopende steeg geëindigd dat we zo het water in liepen.
Ook het eten smaakte goed dus we zijn weer helemaal tevreden. Verder hebben we nog een paar kleine dingetjes gekocht voor thuis en nog zo’n lekker broodje als zaterdag gegeten plus een aperol gedronken om het af te leren. Daarna lekker nog een keer de boot gepakt en de stad uit.

Lees ook
Italy · Capo Testa
Capo Testa: kort reisverslag
Een korte ervaring in Capo Testa (Italy).
2 min lezen
Italy · La Maddalena
La Maddalena: ervaring en reisgids
Mijn ervaring in La Maddalena (Italy). Wat doe je er, wat viel tegen, wat viel mee.
3 min lezen
Italy · Lungòni/Santa Teresa Gallura
Lungòni/Santa Teresa Gallura: ervaring en reisgids
Mijn ervaring in Lungòni/Santa Teresa Gallura (Italy). Wat doe je er, wat viel tegen, wat viel mee.
3 min lezen
