Mijn korte indruk
Het was echt heel erg cool. We hebben nauwelijks wilde dieren gezien maar de natuur was echt prachtig!
Ondanks dat het wel mistig was hadden we vanaf de lange en hoge hangbruggen een prachtig uitzicht, dus zeker mooi dat we deze nu ook kunnen afstrepen. Aangekomen in nieuw huisje, heel mooi op een mooie plek! Mooi maar nog altijd hetzelfde en het weer was ook duidelijk niet veranderd, bewolkt en mistig. Toch vond ik het wel leuk om het weer te zien want deze keer zie je dingen die je de vorige keer niet zag.
Dat is nog eens leuk en een andere ervaring. Verder weer een aantal foto’s gemaakt die ik eerder ook al gemaakt had, maar goed, het blijft mooi. ‘s Middags na wat koffie, taart, boodschapjes en thuis chillen zijn we naar Monteverde eXtremo, waar 2 mooie papegaaien zaten, gegaan en Luc en ik hebben daar een prachtige zipline over een dal gedaan, heel vet.
Al met al een leuk en mooi dagje gehad, en goed weer!

Lees ook
Costa Rica · Cutris
Cutris: ervaring en reisgids
Mijn ervaring in Cutris (Costa Rica). Wat doe je er, wat viel tegen, wat viel mee.
2 min lezen
Costa Rica · Guatuso
Guatuso: kort reisverslag
Een korte ervaring in Guatuso (Costa Rica).
2 min lezen
Costa Rica · Heredia
Heredia: kort reisverslag
Een korte ervaring in Heredia (Costa Rica).
2 min lezen
