Quepos: korte ervaring

2 min lezen

Mijn korte indruk

Ik wist niet eens dat deze bestond maar het was mooi om te zien.

Deze keer hadden ze niet het hek al dicht gedaan en konden we meteen het park in. Eerst verstopten de dieren zich wat meer, maar later zagen we er toch nog een aantal. Vooral die gekke aapjes met een witte kop maar uiteindelijk ook een luiaard nog! Uiteraard ook nog op het prachtige strand gechilld en de zee in geweest.

Uiteindelijk zijn we ook nog naar de ‘mirador’ gelopen, die hoog in het park lag. Zo hebben we toch veel gedaan en zijn we rond 12’en weer richting huis gegaan om weer even bij te komen en te chillen.

Quepos
Quepos

Lees ook

Binnenkort online

--
Dagen
--
Uren
--
Min
--
Sec

Vul wachtwoord in

Onjuist wachtwoord